вторник, 4 юли 2023 г.

Тодор Симеонов за кмет на Варна

 

От доста време много близки и далечни, приятели и неприятели, познати и непознати ме съветват, насърчават да стана кмет на Варна. Естествено това не става със ставане по желание, а с кандидатиране и спечелване на честните демократични избори.

Не по-малко близки и далечни, приятели и неприятели, познати и непознати казват: „Пази, Боже!“

Трудна, макар че не час толкова трудна дилема. Но ето, стана тя спешна, отговорна, критична. Случи се, че една почетена компания, наричаща себе си Мъдреците на Варна ми я постави ребром: „Последен шанс, и за теб, и за Варна!“

Изсмях си, и казах: „Никога не казвай последен шанс! Винаги има нови шансове. Живот и здраве, и за мен ще има, а за вечната Варна хиляди и хиляди!“

Изсмях се, но истината е, че никак не ми беше за смях. Та как да ти е до смях, когато всеки ден погребваме хора-жертви на глупостта и греховете на другите, всеки ден погребваме надежди.

От Мъдреците на Варна поисках 30 дена за размисъл.

Срокът ми изтича след три дни.

 



* * *

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар