неделя, 16 юли 2023 г.

Ни за миг

 

Прекрасна и ентусиазираща е мисълта, че бих могъл да служа на развитието на Варна като неин кмет, но други мисли, други задачи надделяват.

Надлежно обмисленото и окончателното ми решение е, че не мога да се ангажирам с тази инициатива. За кмет на Варна няма да се кандидатирам, но оставам ангажиран с достойното развитие на този прекрасен многохилядолетен град.

И само досега публикуваните ми идеи  биха стигнали за пет програми на пет амбициозни кмета. А аз ще продължавам да ги дарязвевям, обогатявам и да ги предлагам на вниманието на кметове и на граждани.

Наясно съм, че Варна е част  от страна в изключително тежко, плачевно състояние и така истински чудеса не могат да се очакват, колкото иновативен и талантлив да е новият кмет. Именно затова мислите ми и плановете ми са отчасти за Родината ни, отчасти и за целия свят. И наистина, в крайна сметка, най-големите проблеми са световни.

Те ме зоват.

Варна обаче ни за миг няма да бъде забравена.

 

 


* * *

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар